wtorek, 1 maja 2012

Men In Jackets

Jestem Daniel,
Tak jestem facetem i jestem tu po to, aby udowodnić, że szeroko pojęta moda nie jest przypisana wyłącznie kobietom. Facet w XXI wieku powinien dbać o swój ubiór, być świadomy swojego wyglądu oraz bawić się modą. W naszym kraju mężczyzna, który do pielęgnacji używa czegoś ponad wodę + dezodorant, uznawany jest odgórnie za osobę innej orientacji (łagodnie mówiąc). Skąd to się bierze? Nie mam pojęcia. 
Na blogu będę zamieszczał stylizacje, własne zdjęcia, przemyślenia, porady, ciekawe artykuły oraz inne treści warte odnotowania. Chciałbym być inspiracją oraz czerpać ją od innych. Czekam na opinie, komentarze oraz z pewnością pomocną konstruktywną krytykę. Nazwa bloga oczywiście ma swoje odniesienie do mojej szafy. Uwielbiam marynarki, co za tym idzie nie raz się tu pojawią.
Już niedługo zaczynamy...  

3 komentarze:

  1. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla niektórych dezodorant to za dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada. Podoba mi się, że dbasz o formę wypowiedzi.
    Tak trzymaj! ;-)

    OdpowiedzUsuń